Hjälp vid inloggning

Om du har problem med att skapa en användarprofil, logga in eller använda en av våra appar kan du få hjälp under vanliga frågor.

Vanliga frågor

Vad är Nerdio – och hur får jag tillgång med min Family+ -prenumeration?

Nerdio är en app med det bästa ljudinnehållet från Världens Historia och Illustrerad Vetenskap. Lyssna på böcker, artiklar och poddar om forskare, historiska dramer, mysterier och mycket mer.

När du har laddat ner appen kan du logga in med den inloggning du skapade när du köpte prenumerationen.

Hur många inloggningar har jag med min Family+ prenumeration?

Du har bara en inloggning, som består av din e-postadress och ditt lösenord. Du kan använda den inloggningen för alla appar och webbplatser som ingår i prenumerationen – och det är också samma inloggning som dina vänner och familjemedlemmar använder.

Jag har problem med att logga in på Wype

Första gången du ska logga in på Wype kan du använda en kombination av prenumerationsnummer och postnummer.

- Du hittar ditt prenumerationsnummer i ditt bekräftelsemejl, på det senaste inbetalningskortet eller på det A4 som bifogades till din senaste tidning.
- Du kan även få ett mejl med ditt prenumerationsnummer genom att klicka här.

Min e-postadress och mitt lösenord fungerar inte på Digital FOTOs eller PC-tidningens Fördelszon, vad ska jag göra?

För att få tillgång till Fördelszonen måste du ha en aktiv användarprofil. Du kan upprätta en användarprofil till Digital FOTO här och PC-tidningen här.

Om du har en aktiv användarprofil men ändå upplever problem med att logga in kan du kontakta kundtjänst genom att antingen fylla i detta kontaktformulär eller via e-post på ks@bonnier.dk och ange:
– ditt prenumerationsnummer
– ditt namn och din adress
– en utförlig beskrivning av vad som inte fungerar
– gärna en skärmdump/bild av problemet.

Här finns en detaljerad vägledning om hur du upprättar en användarprofil och loggar in på Fördelszonen:
PC-tidningen
Digital FOTO

Jag har problem med att logga in på iform.se, illvet.se, varldenshistoria.se eller gds.se, vad ska jag göra?

1. Du ska först upprätta en profil för att kunna komma åt artiklar m.m. på sidan. Har du en ren digital prenumeration har du troligen redan upprättat en användarprofil. Se här hur du upprättar en användarprofil.

2. Om du redan har en profil men fortfarande har problem med att logga in kan du testa att återställa lösenordet. Se här hur du återställer ditt lösenord.

3. Om inget annat fungerar kan du kontakta kundtjänst genom att antingen fylla i detta kontaktformulär eller via e-post på fragor@bonnier.dk och ange:
– ditt prenumerationsnummer
– ditt namn och din adress
– en utförlig beskrivning av vad som inte fungerar
– gärna en skärmdump/bild av problemet.

Jag kan inte logga in på kundtjanst.nu med mitt prenumerations- och postnummer, vad ska jag göra?

Ditt prenumerationsnummer består av 10 siffror.
- Du hittar ditt prenumerationsnummer i ditt bekräftelsemejl, på det senaste inbetalningskortet eller på det A4 som bifogades till din senaste tidning.
- Du kan även få ett mejl med ditt prenumerationsnummer genom att klicka här. E-postadressen ska vara den som du använde när du tecknade din prenumeration.

Om du fortfarande upplever problem kan kundtjänst hjälpa dig. Du kan kontakta kundtjänst genom att antingen fylla i detta kontaktformulär eller genom att ringa 08-555 454 00 måndag–fredag 8–18.

OBS: om din prenumeration är uppsagd, har löpt ut eller om du fått en påminnelse om utebliven betalning kan du tyvärr inte längre logga in på kundtjanst.nu och se din prenumerationsstatus. Kontakta kundtjänst så kan de hjälpa dig.

Har du glömt ditt prenumerationsnummer?

Om du har glömt ditt prenumerationsnummer kan vi hjälpa dig att hitta det via e-post. Kom ihåg att använda samma e-postkonto som när du beställde prenumerationen.