Profil

Det är viktigt att din profilinformation är korrekt så att vi kan kontakta dig med viktig information, bra erbjudanden och förmåner. Håll därför alltid uppgifterna uppdaterade. Det gör du under Min profil.

Har du frågor avseende GDPR kan du läsa mer i vår personuppgiftspolicy.

 

Vanliga frågor

Jag får felmeddelande när jag försöker skapa en användarprofil, vad ska jag göra?

Du ska kontakta kundtjänst så kan de hjälpa dig att skapa en användarprofil. Du kan kontakta kundtjänst genom att antingen fylla i detta kontaktformulär eller via e-post på fragor@bonnier.dk och ange:

– ditt prenumerationsnummer eller vilken produkt det rör dig om
– ditt namn, din adress och den e-postadress du tecknade din prenumeration med
– en utförlig beskrivning av vad som inte fungerar
– gärna en skärmdump/bild av problemet.

Hur gör jag om jag byter namn?

Om du byter namn ska du kontakta kundtjänst via telefon.

Hur lång tid tar det innan mina uppgifter raderas?

Det kan ta upp till 30 dagar innan ändringen syns i alla våra system.

Kan jag ändra min e-postadress?

Om du vill ändra e-postadress ska du kontakta kundtjänst via telefon. Det är bara på det sättet vi kan säkerställa att du fortsatt kommer att få rätt information från oss om bland annat din prenumeration.

Till Frågor & svar